Klantenservice

Op deze pagina vindt je alle belangrijke informatie over het bestellen, betalen en het verzenden van je bestelling. Heb je een vraag en het antwoord staat hier niet bij? Stuur dan een e-mail met je vraag naar bruna0664@brunawinkel.nl. Wij reageren hier zo snel mogelijk op.

Prijzen

Alle prijzen zijn inclusief BTW.

 

Order plaatsen

Je plaatst snel en eenvoudig je order op brunavelbeunk.nl. Vanuit de Winkelwagen ga je door naar Afrekenen. Je bestelling is geplaatst en je wordt doorverwezen naar de betaalsite van je bank om de betaling veilig af te ronden.

Verzendkosten

  • Afhalen in de winkel aan het Vijf Meiplein 176 in Leiden is altijd GRATIS.
  • Bestellingen boven de 15 euro worden in Leiden met de postcode 2321,2324 en 2313 GRATIS geleverd.
  • Bestellingen buiten onze regio worden verstuurd met PostNL. Standaard verzendkosten hiervoor zijn € 4,95

 

Betaling

Wij maken gebruik van Mollie Payments. Een professionele en veilige specialist in online betalen. Je kunt kiezen uit iDEAL of betaling aan de deur met de mobiel pin. Na bestelling bezorgen wij in overleg met u dezelfde dag of wanneer het niet voorradig is zo snel als mogelijk.

 

Ophalen in onze winkel Aan het Vijf Meiplein 176 in Leiden 

Heb je gekozen voor afhalen in de winkel, dan wordt de bestelling direct in behandeling genomen en ontvang je een bericht zodra je bestelling klaarligt om op te halen

Je bestelling ligt dan klaar in onze winkel aan het Vijf Meiplein 176, 2321BT Leiden. Zo bespaar je verzendkosten en kun je je bestelling snel in ontvangst nemen.

 

Bezorgen binnen de regio

Bestellingen boven de 15 euro worden door onze eigen bezorgdienst GRATIS geleverd in Leiden met de postcode 2321,2324 en 2313. Na ontvangst van de bestelling zullen we contact opnemen om met je te overleggen wanneer we bij je kunnen bezorgen. 

 

Verzending buiten de regio

Woon je buiten de regio en bestel je op werkdagen voor 15:30 uur en hebben wij de betaling ook voor 15:30 uur ontvangen, dan wordt de bestelling nog dezelfde dag verzonden.
Normaal gesproken ontvang je (binnen Nederland) de bestelling de volgende dag via PostNL.

 

Track & Trace

Zodra wij je bestelling daadwerkelijk versturen ontvang je van ons altijd een mailaankondiging. Afhankelijk van de grootte van het pakket, sturen wij je bestelling via de post (brievenbuspost) of met de pakketdienst. Als wij via de pakketdienst leveren, dan ontvang je ook het Track & Trace nummer van PostNL. Hierdoor kunt je zelf achterhalen waar de bestelling zich bevindt en wanneer de bestelling bij jou wordt aangeboden/afgeleverd.

 

Garantie

Op alle producten is de wettelijke garantie van toepassing is. Dit wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Heeft u hierover vragen neemt u dan gerust contact op met ons.

 

Herroepingsrecht

Graag wijzen wij u erop dat u gebruik kunt maken van het Europese modelformulier voor herroeping. Je kunt u dit formulier aanvragen via email (bruna0664@brunawinkel.nl).

 

Klachten

Indien u klachten heeft inzake de producten of de dienstverlening van Brunabeunk.nl dan vernemen wij dit graag. Wij zullen u in ieder geval binnen 14 dagen een inhoudelijk reactie geven op uw klacht. U kunt uw klacht bij voorkeur kenbaar maken via email: bruna0664@brunawinkel.nl.

 

Retouren

Heb je producten besteld via onze webshop en ontvangen, maar wil je deze retourneren? Informeer ons, we zullen je ook dan snel helpen. Dit geldt ook voor alle opmerkingen en klachten die je mogelijk hebt.
Om retouren goed en snel af te kunnen handelen vragen we je onderstaande door te lezen.

Retourvoorwaarden:

  1. Beschadigingen en/of gebruikssporen kunnen een reden zijn om kosten bij u in rekening te brengen.
  2. Goederen dienen altijd goed verpakt te worden, om transportschade te voorkomen
  3. De verzendkosten voor de retourzending krijgt u alleen gecrediteerd als brunabeunk.nl verantwoordelijk is voor de fout en/of het probleem en wanneer de producten in een gedegen verpakking zijn teruggestuurd.
  4. Je kunt retouren ook terugbrengen in onze winkel. Informeer vooraf naar de mogelijkheden.

 

Checklist retourprocedure

Controleer de volgende punten voor u uw bestelling aan ons retourneert:

  • De retourzending is gemeld binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. Bij voorkeur maakt u uw retourzending kenbaar via bruna0664@brunawinkel.nl. U kunt ons ook bellen of schriftelijk informeren over uw retourzending.
  • De retourzending voldoet aan de retourvoorwaarden (zie bovenstaand)
  • Je hebt een kopie van de factuur bijgevoegd bij de zending

Wij zullen het volledige aankoopbedrag uiterlijk binnen 14 dagen terugbetalen. Deze termijn start op het moment dat u aangeeft het product te willen retourneren. Wij streven er echter naar om dit binnen 3 werkdagen terug te betalen nadat we de retour ontvangen hebben.

Heb je nog vragen? Neem dan contact met ons op.